Один з шляхів збільшення прибутків - оптимізувати виробничі витрати. На енергомістких підприємствах через постійне подорожчання електрики запровадження енергозбережувальних заходів стає життєво необхідною стратегією. Іноді, щоб зекономити, бізнес вдається до більш радикальних кроків - змінює енергопостачальника. Як споживачеві знайти надійного партнера? На що юридична особа має звернути уваги при обранні компанії-постачальника електроенергії?
З початком цього року на вітчизняному енергетичному ринку сталися суттєві зміни. У січні обленерго втратили монополію на продаж електрики і перетворилися на постачальників універсальних послуг. Згідно закону, до кінця 2020 року вони продаватимуть електроенергію за фіксованими цінами не тільки населенню, але й непобутовим споживачам - малим підприємствам з дозволеною потужністю електроустановок до 150 кВт. Перелік таких постачальників з тарифами на універсальні послуги є на сайті НКРЕКП.
Дозвіл споживачам самостійно обирати електропостачальника призвів до появи нових гравців, активізував ринкові відносини. Зараз компаній, що отримали ліцензію на продаж електрики за вільними цінами, більше 300. У боротьбі за клієнта вони пропонують не лише вигідні умови співпраці і ціни, але й якісну сервісну підтримку. Саме тому найбільш просунуті компанії легко знайти в інтернеті. Достатньо лише ввести відповідний пошуковий запит.
Отже, постачальник електроенергії Криворізька Енергетична Компанія https://kr-energo.com/, - перше, на що має звернути увагу споживач. Ознаками професійного сучасного підходу у просуванні бізнесу в мережі є приємний веб дизайн, зрозуміла навігація, лаконічне і водночас інформативне викладення матеріалу. Дуже зручно, коли на сайті передбачений особистий кабінет. Така опція дає можливість клієнту контролювати та коригувати обсяги споживання, управляти витратами, оплачувати рахунки онлайн. Через кабінет можна завантажувати і отримувати скан-копії документів.
Ще до зустрічі з представниками слід поцікавитися дозвільними документами та репутацією компанії. Збираючи інформацію з усіх наявних джерел, дізнайтесь, скільки років електропостачальник на ринку, з якими підприємствами вже працює, де має представництва. Знайдіть на сайті компанії референс-лист, де клієнти залишають відгуки про надані послуги. Якщо ж такої інформації нема, надішліть запит на отримання рекомендаційних листів. Довідайтесь, чи є у компанії ліцензія на постачання електроенергії та акредитація у Оператора системи розподілу. Інформація про наявність першого документу є на сайті НКРЕКП, другого - на сайті обленерго.
В конкурентних умовах будь-який постачальник електроенергії для підприємств намається скласти кращу комерційну пропозицію. В додатку до майбутнього договору про постачання продавець зазначає:
● ціну (тариф) електроенергії, перелік її складових, формули розрахунків;
● способи оплати за електрику та послуги розподілу струму;
● терміни виставлення та сплати рахунків;
● порядок корегування замовленого обсягу електроспоживання;
● розміри пені/штрафу за порушення строків оплати;
● розміри компенсації у разі недодержання або дострокового припинення договору однією зі сторін;
● строки дії та умови продовження угоди.
Всі комерційні пропозиції продавців електроенергії для підприємств в Україні знаходяться на сайті НКРЕКП, а також мають бути на сайті постачальника.
Закцентуйте увагу на графіку розрахунків. Деяким підприємцям вигідніше платити раз на місяць, хоч і за вищим тарифом. Інші клієнти, навпаки, прагнуть менших цін при готовності розраховуватися 100% наперед. Приємним бонусом з боку постачальника може бути юридична підтримка та консалтинговий супровід. У більшості компаній вам також запропонують особистого менеджера, що буде вести вашу справу та вирішувати спірні питання.